ПРЕДИ мобилността:
I. Участниците в преподавателска мобилност с цел преподаване следва да представят в Еразъм офиса попълнени и подписани следните документи:
1. Декларация-лични данни-STAFF – 1 екз., на хартия;
2. Декларация банкова сметка – 1 екз., на хартия;
3. Acceptance Letter – Staff Mobility form – сканирано копие – 1 екз., или покана от приемащия университет;
4. ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА КОМАНДИРОВКА – 1 екз., на хартия, подписано от р-л катедра, декан, УМО, зам. ректор УД и зам. ректор АСД. Подава се поне 30 дни преди началото на мобилността. Към предложението се прилага доклада до УМО, на който следва да има задължително резолюция на Зам. Ректор “УД”.
5. Staff Mobility Agreement for Tеaching form – 1 екз., подисано от участника, декана му и от приемащия университет /сканирано копие/.
II. Изпращат на имейл адрес erasmus@tu-varna.bg:
1. ДОГОВОР-ФИНАНСИРАНЕ-ПМПреподаване.
Този файл се изтегля в АКТУАЛНИЯ МУ ВАРИАНТ от сайта, непосредствено преди попълването му. След като са попълнили в него само всички жълти полета, се изпраща като Word файл на посочения имейл адрес. Молим да не се правят никакви други промени в текста на договора.
2. Застрахователната полица за здравна застраховка за чужбина на името на участника за целия период на престоя извън границите на Р. България се представя след завръщане от мобилността.
III. Подписват този договор в 4 екз. в Еразъм офиса, след като той бъде дооформен от служителя и принтиран в същия офис.
СЛЕД мобилността в срок до 30 дни:
1. Участниците попълват и изпращат /„събмитват“/ своя онлайн отчет във вид на анкета. Анкетата се съдържа в линк на съобщение от EU CORPORATE NOTIFICATION SYSTEM / Erasmus+ participant survey, което получават на имейл адреса си веднага след приключване на срока на преподаването, посочен в договора за финансиране. Желателно е да запазят отчета /анкетата/ си в PDF файл, за да можете да удостоверят, че са го попълнили и подали, само ако възникне технически проблем.
2. Представят в Еразъм офиса:
– Certificate of Arrival and Attendance, в оригинал, или аналогичен документ, заверен от приемащия университет;
– Фактура за ползваните нощувки;
– Билети от пътуването, паспорт /ако е пътувано извън ЕС/, документ издаден от чуждта държава, с дата от деня, предшестващ първия ден на мобилността в университета и друг документ, с дата след последния ден на мобилността в приемащия университет /квитанция за закупена винетка, или за зареждане с гориво на бензиностанция и др./.
– Отчет за осъществена командировка в 1 екз., подписан от р-л катедра, от декан и от участника в мобилността.
ВСИЧКИ ОТЧЕТНИ ДОКУМЕНТИ СЕ ПРЕДАВАТ ОТ УЧАСТНИКА В ЕРАЗЪМ ОФИСА ЗАЕДНО С ОТЧЕТА ЗА ОСЪЩЕСТВЕНАТА МЕЖДУНАРОДНА КОМАНДИРОВКА, ПОДПИСАН ОТ УЧАСТНИКА И ОТ НЕГОВИЯ РЪКОВОДИТЕЛ.
ПАКЕТ ДОКУМЕНТИ – ПРЕПОДАВАНЕ